Sunday, November 12, 2006

Başlıyoruz son kii üç dört...

kilo vermek ya da verememek...
Hayatımda öncelikli mevzunun bazen bu olması acayip sinirimi bozuyordu. 'Ne takıyosun kızım salla yaa' diyenlere:
'Ben mi istedim böyle olmasınıııı' diye kızıyordum.
Ama sonra bir an geldi ve duruldum.Bir süre kilolarımı takmadan, diyet yapmaya çalışmadan
yaşamaya çalıştım. Başardım da sanıyorum. Her şey güzel giderken doktor amcamın bana kilo vermem gerektiğini söylemesiyle hesaplar şaştı. Dün pko'lu olduğumu kilo vermem gerektiğini öğrendim. Bu,inüsilin mekanizmasında bozukluk yapıyor, kist inüsilini tutuyor, vucut extra inüsilin salgılıyor falan da filan...Dolayısıyla bünye zor kilo verirken, çok rahat alabiliyor. Glukophage diye de bir ilaç verdi. Bu ilaçla daha kolay verirsin dedi. Acaba nedir diye araştırdım biraz bulantı yapan bir ilaçmış. Kısacası bu zamana kadar estetik kaygılarla yapmaya çalıştığım
diyetim artık sağlık nedeniyle. Hem reflü hem de pko'cum bana bağırıyor:kilo verrr!!Bu sefer daha umutluyum.Nasıl ve ne şekilde vereceğimi bilmiyorum ama blogla birlikte eğlenceli olabilir.
Haydi hayırlısı:p

2 comments:

Pretty Angel said...

tesadüfen blog u okudum bende de pko var ben de de insülin direnci var ve bir anda 11 kilo aldım 2 ayda durup dururken hep düzenli olan hatta her ay aynı gun olan adetim kesildi 2 aydır olamıyorum bu illet böyledir kilo ver derler veremezsin sinir olursun glukofen ya da glucophage diye iki hap var bunları kullandırıyorlar bakalım ne olacak 12 yaşından beri kıllanma adet düzensizliği sancılı adet gibi türlü cefayı çektikten sonra nedeninin ceviz büyüklüğündeki yumurtalıklarımda olan bezelye kadar kistler olduğunu öğrenmek insanı sinir ediyor :S mail adresim prettylittleangel84@gmail.com benimle benzer şeyleri paylaşan biriyle konuşmak isterim eğer istersen kendine iyi bak umarım düzelirsin...

Pretty Angel said...

reflüm de var onu da yazmayı unutmuşum o kadar çok derdim var ki...